Stránka 1 z 1
Pre lepšiu ekonomiku
Napsal: 01 pro 2020 19:44
od PhoenixSK1
Zdravím. Možno by nebolo zle ak by si hráč dokázal zarobiť peniaze aj predajom vecí ktoré vypestuje vo svojej záhradke. Na pár serveroch som videl funkciu "/sell" a k tomu "worthlist" kde tento (asi) plugin umožňoval hráčom predať to čo sami dopestujú, napríklad Pumpkins, Wheat a tak ďalej, samozrejme peniaze ktoré dokázal zarobiť neboli moc veľké no oplatilo sa to, cena za 1 Pumpkin sa pohybovala od 4 do 4,50€, tak isto napríklad Cactus za 3€ a podobne. Nebolo by to zlé si myslím, skúste pouvažovať nad tým. Samozrejme je to predaj serveru, nie hráčom
Ďakujem
Re: Pre lepšiu ekonomiku
Napsal: 01 pro 2020 23:00
od Vision_Dragon
vieš ako by to zničilo ekonomiku mám tak 100 double chestiek cactusu dostal by som z toho 1 036 800€ čo je dosť predstav si že by ti prišlo 3 money za sekundu to je dosť skôr by som spravil že každý den možeš sell použiť iba na 5 stakov itemov
Re: Pre lepšiu ekonomiku
Napsal: 01 pro 2020 23:50
od PhoenixSK1
Vision_Dragon píše: ↑01 pro 2020 23:00
vieš ako by to zničilo ekonomiku mám tak 100 double chestiek cactusu dostal by som z toho 1 036 800€ čo je dosť predstav si že by ti prišlo 3 money za sekundu to je dosť skôr by som spravil že každý den možeš sell použiť iba na 5 stakov itemov
Jasne ja som len napisal cenu ktoru som videl na inych serveroch, to uz je samozrejme na cistom zhodnoteni admina / majitela alebo toho kto riesi tieto veci za aku cenu by to bolo
Kazdy server ma inu ekonomiku takze do mojho navrhu nespada ta cena tych veci
To bolo iba orientacne no pride mi to ako zaujimave vylepsenie, videl som vela hracov mat "záhradku" a takto by sa to dalo vyuzit este lepsie vsetko
Re: Pre lepšiu ekonomiku
Napsal: 02 pro 2020 12:54
od skerik
Re: Pre lepšiu ekonomiku
Napsal: 02 pro 2020 20:22
od PhoenixSK1
Kedy to bude aplikovane do hry ?
Re: Pre lepšiu ekonomiku
Napsal: 02 pro 2020 22:09
od skerik
Já nebo teense, ale ne vše. Bude se dělat vyber který tam pošleme
-
Napsal: 09 pro 2020 05:57
od Thdyhof
nakoľko sú moje jazykové znalosti pomerne obmedzené, tak chcel by som poprosiť administrátorov CZ/SK komunity o preloženie a smerovanie následujúceho návrhu priamo na vývoj.
Návrh na zmenu: zvýšenie útočných a obranných parametrov pre skúsené jednotky
Možno by stálo na zamyslenie sa nad tým aký význam má informácia o zabitých jednotkách. V súčasnosti je táto informácia pre hráča absolútne zbytočná. Avšak dala by sa využiť. Tak ako aj v reále, jednotky, ktoré už majú nejaký ten boj sú skúsenejšie a "ostrielanejšie" ako tie, ktoré práve vyliezli z kasární. Čiže napr. keď mám v hre jednotku strelcov, ktorý pobili už stovku nepriateľov tak možno by stálo za to túto jednotku odmeniť nejkým útočným/obranným bonusom. Čiže jednotka strelcov by mala 1 k útoku strelecných zbraní a 1 k obrane. Tento bonus by sa zvyšoval počtom zabitých nepriateľov. Čiže pri 200 zabitých 2, pri 300 3 atď. Týmto by konečne už získala aj nejaký konkrétny význam informácia o počte zabitých nepriateľoch.
Čo vy za to, kto je za?
Re: -
Napsal: 11 pro 2020 17:56
od skerik
Thdyhof píše: ↑09 pro 2020 05:57
nakoľko sú moje jazykové znalosti pomerne obmedzené, tak chcel by som poprosiť administrátorov CZ/SK komunity o preloženie a smerovanie následujúceho návrhu priamo na vývoj.
Návrh na zmenu: zvýšenie útočných a obranných parametrov pre skúsené jednotky
Možno by stálo na zamyslenie sa nad tým aký význam má informácia o zabitých jednotkách. V súčasnosti je táto informácia pre hráča absolútne zbytočná. Avšak dala by sa využiť. Tak ako aj v reále, jednotky, ktoré už majú nejaký ten boj sú skúsenejšie a "ostrielanejšie" ako tie, ktoré práve vyliezli z kasární. Čiže napr. keď mám v hre jednotku strelcov, ktorý pobili už stovku nepriateľov tak možno by stálo za to túto jednotku odmeniť nejkým útočným/obranným bonusom. Čiže jednotka strelcov by mala 1 k útoku strelecných zbraní a 1 k obrane. Tento bonus by sa zvyšoval počtom zabitých nepriateľov. Čiže pri 200 zabitých 2, pri 300 3 atď. Týmto by konečne už získala aj nejaký konkrétny význam informácia o počte zabitých nepriateľoch.
Čo vy za to, kto je za?
Ahoj,
v první řadě bych chtěl poděkovat za příspěvek. Pokud tu modelovou situaci chápu správně a ve směs se jedná o přirovnání k mechanice "levelování" postavy. V případě že ano, chtěl bych jen upozornit na plugin McMMO (
https://mcmmo.org/#home), který by měl tuto možnost upgradu boje obsahovat. Zkus se případně podívat na příkaz ve hře /swords, který vylepšuje tyto atributy.