Stránka 1 z 1

Pre lepšiu ekonomiku

Napsal: 01 pro 2020 19:44
od PhoenixSK1
Zdravím. Možno by nebolo zle ak by si hráč dokázal zarobiť peniaze aj predajom vecí ktoré vypestuje vo svojej záhradke. Na pár serveroch som videl funkciu "/sell" a k tomu "worthlist" kde tento (asi) plugin umožňoval hráčom predať to čo sami dopestujú, napríklad Pumpkins, Wheat a tak ďalej, samozrejme peniaze ktoré dokázal zarobiť neboli moc veľké no oplatilo sa to, cena za 1 Pumpkin sa pohybovala od 4 do 4,50€, tak isto napríklad Cactus za 3€ a podobne. Nebolo by to zlé si myslím, skúste pouvažovať nad tým. Samozrejme je to predaj serveru, nie hráčom :) Ďakujem 8-)

Re: Pre lepšiu ekonomiku

Napsal: 01 pro 2020 23:00
od Vision_Dragon
vieš ako by to zničilo ekonomiku mám tak 100 double chestiek cactusu dostal by som z toho 1 036 800€ čo je dosť predstav si že by ti prišlo 3 money za sekundu to je dosť skôr by som spravil že každý den možeš sell použiť iba na 5 stakov itemov

Re: Pre lepšiu ekonomiku

Napsal: 01 pro 2020 23:50
od PhoenixSK1
Vision_Dragon píše:
01 pro 2020 23:00
vieš ako by to zničilo ekonomiku mám tak 100 double chestiek cactusu dostal by som z toho 1 036 800€ čo je dosť predstav si že by ti prišlo 3 money za sekundu to je dosť skôr by som spravil že každý den možeš sell použiť iba na 5 stakov itemov
Jasne ja som len napisal cenu ktoru som videl na inych serveroch, to uz je samozrejme na cistom zhodnoteni admina / majitela alebo toho kto riesi tieto veci za aku cenu by to bolo :) Kazdy server ma inu ekonomiku takze do mojho navrhu nespada ta cena tych veci :D To bolo iba orientacne no pride mi to ako zaujimave vylepsenie, videl som vela hracov mat "záhradku" a takto by sa to dalo vyuzit este lepsie vsetko :)

Re: Pre lepšiu ekonomiku

Napsal: 02 pro 2020 12:54
od skerik
Tady řešíme ceny: viewtopic.php?f=21&t=29

Re: Pre lepšiu ekonomiku

Napsal: 02 pro 2020 20:22
od PhoenixSK1
skerik píše:
02 pro 2020 12:54
Tady řešíme ceny: viewtopic.php?f=21&t=29
Kedy to bude aplikovane do hry ?

Re: Pre lepšiu ekonomiku

Napsal: 02 pro 2020 22:09
od skerik
Já nebo teense, ale ne vše. Bude se dělat vyber který tam pošleme

-

Napsal: 09 pro 2020 05:57
od Thdyhof
nakoľko sú moje jazykové znalosti pomerne obmedzené, tak chcel by som poprosiť administrátorov CZ/SK komunity o preloženie a smerovanie následujúceho návrhu priamo na vývoj.

Návrh na zmenu: zvýšenie útočných a obranných parametrov pre skúsené jednotky

Možno by stálo na zamyslenie sa nad tým aký význam má informácia o zabitých jednotkách. V súčasnosti je táto informácia pre hráča absolútne zbytočná. Avšak dala by sa využiť. Tak ako aj v reále, jednotky, ktoré už majú nejaký ten boj sú skúsenejšie a "ostrielanejšie" ako tie, ktoré práve vyliezli z kasární. Čiže napr. keď mám v hre jednotku strelcov, ktorý pobili už stovku nepriateľov tak možno by stálo za to túto jednotku odmeniť nejkým útočným/obranným bonusom. Čiže jednotka strelcov by mala 1 k útoku strelecných zbraní a 1 k obrane. Tento bonus by sa zvyšoval počtom zabitých nepriateľov. Čiže pri 200 zabitých 2, pri 300 3 atď. Týmto by konečne už získala aj nejaký konkrétny význam informácia o počte zabitých nepriateľoch.

Čo vy za to, kto je za?

Re: -

Napsal: 11 pro 2020 17:56
od skerik
Thdyhof píše:
09 pro 2020 05:57
nakoľko sú moje jazykové znalosti pomerne obmedzené, tak chcel by som poprosiť administrátorov CZ/SK komunity o preloženie a smerovanie následujúceho návrhu priamo na vývoj.

Návrh na zmenu: zvýšenie útočných a obranných parametrov pre skúsené jednotky

Možno by stálo na zamyslenie sa nad tým aký význam má informácia o zabitých jednotkách. V súčasnosti je táto informácia pre hráča absolútne zbytočná. Avšak dala by sa využiť. Tak ako aj v reále, jednotky, ktoré už majú nejaký ten boj sú skúsenejšie a "ostrielanejšie" ako tie, ktoré práve vyliezli z kasární. Čiže napr. keď mám v hre jednotku strelcov, ktorý pobili už stovku nepriateľov tak možno by stálo za to túto jednotku odmeniť nejkým útočným/obranným bonusom. Čiže jednotka strelcov by mala 1 k útoku strelecných zbraní a 1 k obrane. Tento bonus by sa zvyšoval počtom zabitých nepriateľov. Čiže pri 200 zabitých 2, pri 300 3 atď. Týmto by konečne už získala aj nejaký konkrétny význam informácia o počte zabitých nepriateľoch.

Čo vy za to, kto je za?
Ahoj,
v první řadě bych chtěl poděkovat za příspěvek. Pokud tu modelovou situaci chápu správně a ve směs se jedná o přirovnání k mechanice "levelování" postavy. V případě že ano, chtěl bych jen upozornit na plugin McMMO (https://mcmmo.org/#home), který by měl tuto možnost upgradu boje obsahovat. Zkus se případně podívat na příkaz ve hře /swords, který vylepšuje tyto atributy.