Pre lepšiu ekonomiku
-
- Člen komunity
- Příspěvky: 7
- Registrován: 01 pro 2020 15:45
Pre lepšiu ekonomiku
Zdravím. Možno by nebolo zle ak by si hráč dokázal zarobiť peniaze aj predajom vecí ktoré vypestuje vo svojej záhradke. Na pár serveroch som videl funkciu "/sell" a k tomu "worthlist" kde tento (asi) plugin umožňoval hráčom predať to čo sami dopestujú, napríklad Pumpkins, Wheat a tak ďalej, samozrejme peniaze ktoré dokázal zarobiť neboli moc veľké no oplatilo sa to, cena za 1 Pumpkin sa pohybovala od 4 do 4,50€, tak isto napríklad Cactus za 3€ a podobne. Nebolo by to zlé si myslím, skúste pouvažovať nad tým. Samozrejme je to predaj serveru, nie hráčom Ďakujem
- Vision_Dragon
- člen admin týmu
- Příspěvky: 24
- Registrován: 11 říj 2020 14:31
Re: Pre lepšiu ekonomiku
vieš ako by to zničilo ekonomiku mám tak 100 double chestiek cactusu dostal by som z toho 1 036 800€ čo je dosť predstav si že by ti prišlo 3 money za sekundu to je dosť skôr by som spravil že každý den možeš sell použiť iba na 5 stakov itemov
-
- Člen komunity
- Příspěvky: 7
- Registrován: 01 pro 2020 15:45
Re: Pre lepšiu ekonomiku
Jasne ja som len napisal cenu ktoru som videl na inych serveroch, to uz je samozrejme na cistom zhodnoteni admina / majitela alebo toho kto riesi tieto veci za aku cenu by to bolo Kazdy server ma inu ekonomiku takze do mojho navrhu nespada ta cena tych veci To bolo iba orientacne no pride mi to ako zaujimave vylepsenie, videl som vela hracov mat "záhradku" a takto by sa to dalo vyuzit este lepsie vsetkoVision_Dragon píše: ↑01 pro 2020 23:00vieš ako by to zničilo ekonomiku mám tak 100 double chestiek cactusu dostal by som z toho 1 036 800€ čo je dosť predstav si že by ti prišlo 3 money za sekundu to je dosť skôr by som spravil že každý den možeš sell použiť iba na 5 stakov itemov
Re: Pre lepšiu ekonomiku
Tady řešíme ceny: viewtopic.php?f=21&t=29
-
- Člen komunity
- Příspěvky: 7
- Registrován: 01 pro 2020 15:45
Re: Pre lepšiu ekonomiku
Kedy to bude aplikovane do hry ?
Re: Pre lepšiu ekonomiku
Já nebo teense, ale ne vše. Bude se dělat vyber který tam pošleme
-
nakoľko sú moje jazykové znalosti pomerne obmedzené, tak chcel by som poprosiť administrátorov CZ/SK komunity o preloženie a smerovanie následujúceho návrhu priamo na vývoj.
Návrh na zmenu: zvýšenie útočných a obranných parametrov pre skúsené jednotky
Možno by stálo na zamyslenie sa nad tým aký význam má informácia o zabitých jednotkách. V súčasnosti je táto informácia pre hráča absolútne zbytočná. Avšak dala by sa využiť. Tak ako aj v reále, jednotky, ktoré už majú nejaký ten boj sú skúsenejšie a "ostrielanejšie" ako tie, ktoré práve vyliezli z kasární. Čiže napr. keď mám v hre jednotku strelcov, ktorý pobili už stovku nepriateľov tak možno by stálo za to túto jednotku odmeniť nejkým útočným/obranným bonusom. Čiže jednotka strelcov by mala 1 k útoku strelecných zbraní a 1 k obrane. Tento bonus by sa zvyšoval počtom zabitých nepriateľov. Čiže pri 200 zabitých 2, pri 300 3 atď. Týmto by konečne už získala aj nejaký konkrétny význam informácia o počte zabitých nepriateľoch.
Čo vy za to, kto je za?
Návrh na zmenu: zvýšenie útočných a obranných parametrov pre skúsené jednotky
Možno by stálo na zamyslenie sa nad tým aký význam má informácia o zabitých jednotkách. V súčasnosti je táto informácia pre hráča absolútne zbytočná. Avšak dala by sa využiť. Tak ako aj v reále, jednotky, ktoré už majú nejaký ten boj sú skúsenejšie a "ostrielanejšie" ako tie, ktoré práve vyliezli z kasární. Čiže napr. keď mám v hre jednotku strelcov, ktorý pobili už stovku nepriateľov tak možno by stálo za to túto jednotku odmeniť nejkým útočným/obranným bonusom. Čiže jednotka strelcov by mala 1 k útoku strelecných zbraní a 1 k obrane. Tento bonus by sa zvyšoval počtom zabitých nepriateľov. Čiže pri 200 zabitých 2, pri 300 3 atď. Týmto by konečne už získala aj nejaký konkrétny význam informácia o počte zabitých nepriateľoch.
Čo vy za to, kto je za?
Obnova lázní v Chimkách https://megaremont.pro/kazan-restavratsiya-vann
Re: -
Ahoj,Thdyhof píše: ↑09 pro 2020 05:57nakoľko sú moje jazykové znalosti pomerne obmedzené, tak chcel by som poprosiť administrátorov CZ/SK komunity o preloženie a smerovanie následujúceho návrhu priamo na vývoj.
Návrh na zmenu: zvýšenie útočných a obranných parametrov pre skúsené jednotky
Možno by stálo na zamyslenie sa nad tým aký význam má informácia o zabitých jednotkách. V súčasnosti je táto informácia pre hráča absolútne zbytočná. Avšak dala by sa využiť. Tak ako aj v reále, jednotky, ktoré už majú nejaký ten boj sú skúsenejšie a "ostrielanejšie" ako tie, ktoré práve vyliezli z kasární. Čiže napr. keď mám v hre jednotku strelcov, ktorý pobili už stovku nepriateľov tak možno by stálo za to túto jednotku odmeniť nejkým útočným/obranným bonusom. Čiže jednotka strelcov by mala 1 k útoku strelecných zbraní a 1 k obrane. Tento bonus by sa zvyšoval počtom zabitých nepriateľov. Čiže pri 200 zabitých 2, pri 300 3 atď. Týmto by konečne už získala aj nejaký konkrétny význam informácia o počte zabitých nepriateľoch.
Čo vy za to, kto je za?
v první řadě bych chtěl poděkovat za příspěvek. Pokud tu modelovou situaci chápu správně a ve směs se jedná o přirovnání k mechanice "levelování" postavy. V případě že ano, chtěl bych jen upozornit na plugin McMMO (https://mcmmo.org/#home), který by měl tuto možnost upgradu boje obsahovat. Zkus se případně podívat na příkaz ve hře /swords, který vylepšuje tyto atributy.